Personal

Personal

31 maj 2012

Tomatsoppa med solrospesto..kök...hårdrock...

 Tomatsoppa med solrospesto..mmm supergod. Ni som vill ha receptet så finns den på min vegetariska blogg :) :)
 Solrospesto Ni måste bara prova detta.. ;)
 Pastasallad med kyckling


 Detta är så underbart att se. Tänk vad en diskmaskin kan göra en lycklig  :D
 Grovis vet att vi älskar "honom" För visst är det en "han :P

 Jag blir så lycklig :) 
 Här sitter världens sötaste elektriker.. han är  :x


 Personalrum  vad är det?? Nu har vi ett åhh vad vi ska må gott ;)
 Vinyl... japp jag säger bara vinyl såå cooolt tycker jag eferersom jag gjort det själv och
 dessa ska få hänga på väggen i barlaungen som jag,  Richard  o Sofia ska bygga snart i matsalen hmmmm ja vi ska bygga :-O Det bästa är att jag kan byta ut dessa och ändra tema typ till dansband, 50-tal, punk, you name it. :) 

och självklart så ska denna lilla söta grabb få hänga där också :x eller jag kanske hänger honom i mitt omklädningsskåp :)

Mina kära läsare nu ser jag ljuset i tunneln, ni vet vad jag menar. Vårat kök är klart!!!! På måndag em så börjar vi flytta in ( om inget konstigt händer) och det känns väldigt skönt. 

Om dagens lunch så var det blandade känslor och det är mycket positivt när ni ber om receptet på soppan :) Fredag imorgon och två veckor kvar till sommarlov. Nu tar vi i och kör så ryker =))