Personal

Personal

17 dec. 2012

Vi är i semifinal !!!!!! Till Arla Guldko!

 Vegetarisk ris- bönfylld paprika med gratinerad krämig chilisås  :P nu bröt jag tungan
 Sallad med tomat, physalis och russin

 Apelsinsallad med rostade pumpafrön
 Couscoussallad
 Edamamebönor
 Risgrynsgröt på G till mellis :)
 Snyggt !! Blåbärsyoghurt till mellis
 Vår fina amaryllis har slagit ut under helgen.


 Denna vackra mjölkplanch som jag fått, får pryda den underbara retrohörnan :))
 Så hääär glada blev vi =)) när vi fick reda på att vi är i semifinal till ARLA Guldko 2013
Det kom en liten pojke idag och lämnade denna bild till mig,
här är det klippt i papper för att få skugga :) Coolt B-)
 
 
 
Ja som ni ser så hände det en hel del idag. Vi är jätteglada för semifinalplatsen till Arla Guldko!!
Kommer ni ihåg Arlas röda kossa som jag visade er för ett tag sedan??? Nej det gör ni kanske inte , men hon är väldigt söt och jag tänka mig att i guld så kommer hon bli ursnygg !!!!! Nu håller vi tummarna fram till slutet på januari då vi får reda på om vi kommer till final