Personal

Personal

9 mars 2012

Helstekt Fläskkarré

 Dagens lunch

 Lite smått & gott
 Bulgursallad
 Vegetarisk soyakorv med kryddgrönt potatismos
 Varje dag så kommer det restaurangvärdar som ser till att det blir rent och snyggt . Idag hade vi Linnéa hos oss:) Bra jobbat tjejen!!

Idag så åt våra matgäster med god aptit. Många upplevde det som om man var på restaurang. Det är just den känslan man vill skapa och jag tycker att vi är på god väg. Underbart när alla är nöjda. Ha en bra helg allihopa och vila ordentligt för det ska jag göra:) Vi ses.



MELLANMÅL
 Muslin har jag blandat ihop själv.
 Frukt på silverfat gick som hejsan så jag investerade ett fat till.
 Jordgubbsfil med musli.
 Vaniljyoghurt i en fantastisk härlig blå skål. Visst blir man sugen.
 Rårörda blåbär.
På mellanmålet idag så gjorde jag det lite mysigare i serveringen. Det kallas för Fredagsmys. Kram allihopa.