Personal

Personal

18 apr. 2012

Kycklinggryta serveras med ris

 Kycklinggryta
 Vegetarisk kesolasagne med tacosmak
 Marinerad blomkål
 Potatissallad
 Färgglada sallader
Fransk potatissallad

Idag var det en populär maträtt. Många åt flera gånger så det är mycket roligt.
Den vegetariska lasagnen den smakade många på och alla tyckte den var supergod. Emil han åt två ggr trots att jag fick slå vad med honom om att det vegetariska är jättegott:) !! Roligt när de provar.

Många av de små matgästerna undrar hur jag gör för att få riset så fint på tallriken. Nu har jag lovat alla att de ska få vara med mig i köket en dag ( när det blir klart) så jag kan visa mina trollkonster.
Spännande och se hur det går.......fortsättning följer.

Vi ser också att vårt salladsbord har en åtgång. Många av de äldre matgästerna äter mycket sallad och det är fantastiskt roligt!!!
Tyvärr så fixade ju inte Brynäs något guld igår så nu hoppas vi på att det blir imorgon . Heja Brynäs!!!
Jag gillar ju fotboll oxå så ikväll smäller det. Heja Chelsea! MEN Barcelona är bra, bättre, bäst!!
Ha en fortsatt bra dag/kväll:):)